Pytanie: W szkole jest wydzielone pomieszczenie spełniające funkcję szatni dla uczniów. Szatnia jest ogólnodostępna, nie ma na etacie pracownika, który realizowałby zdania szatniarza. W czasie przerw w szatni przebywa pracownik obsługi, który dba o ogólny porządek, w czasie kiedy uczniowie sami odwieszają lub pobierają swoje kurtki. W ostatnim czasie rodzic zgłosił uszkodzenie kurtki, oczekując rozwiązania tej sytuacji, tj. zwrotu kosztów. Jak ma postąpić dyrektor w tej sytuacji? W szatni wisi informacja, że za okrycia wierzchnie oraz pozostawione w nich rzeczy szkoła nie ponosi odpowiedzialności.
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi