Przyczyny występowania przemocy w szkole

Małgorzata Januszkiewicz

Data publikacji: 9 grudnia 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczennica została objęta pomocą psychologiczno-pedagogiczną, ze względu na zaburzenia emocjonalne, powodujące trudności w zdobywaniu wiedzy i nawiązywaniu relacji z rówieśnikami, które skutkują zachowaniami agresywnymi. Choć zaburzenia te powoli ustępują, dziewczynka robi postępy w nauce i zaczyna nawiązywać kontakty z koleżankami z klasy, nadal przejawia ona agresję. Mimo iż  przyczyna stosowania przemocy przez uczennicę została zdiagnozowana, a dziewczynka została objęta pomocą, nie ma poprawy jej zachowania. Wraz z pedagogiem szkolnym zastanawiamy się, jak jeszcze możemy jej pomóc?

Pozostało jeszcze 72 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel