Dokument archiwalny
Pytanie:
Uczennica została objęta pomocą psychologiczno-pedagogiczną, ze względu na zaburzenia emocjonalne, powodujące trudności w zdobywaniu wiedzy i nawiązywaniu relacji z rówieśnikami, które skutkują zachowaniami agresywnymi. Choć zaburzenia te powoli ustępują, dziewczynka robi postępy w nauce i zaczyna nawiązywać kontakty z koleżankami z klasy, nadal przejawia ona agresję. Mimo iż przyczyna stosowania przemocy przez uczennicę została zdiagnozowana, a dziewczynka została objęta pomocą, nie ma poprawy jej zachowania. Wraz z pedagogiem szkolnym zastanawiamy się, jak jeszcze możemy jej pomóc?
Pozostało jeszcze 72 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi
Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się: