Przyczyny występowania przemocy w szkole

Data publikacji: 9 grudnia 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczennica została objęta pomocą psychologiczno-pedagogiczną, ze względu na zaburzenia emocjonalne, powodujące trudności w zdobywaniu wiedzy i nawiązywaniu relacji z rówieśnikami, które skutkują zachowaniami agresywnymi. Choć zaburzenia te powoli ustępują, dziewczynka robi postępy w nauce i zaczyna nawiązywać kontakty z koleżankami z klasy, nadal przejawia ona agresję. Mimo iż  przyczyna stosowania przemocy przez uczennicę została zdiagnozowana, a dziewczynka została objęta pomocą, nie ma poprawy jej zachowania. Wraz z pedagogiem szkolnym zastanawiamy się, jak jeszcze możemy jej pomóc?

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql