Monitorowanie i ewaluacja programu poprawy efektywności wychowania

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 24 listopada 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Tworząc program naprawczy, rada pedagogiczna zaproponowała, by ewaluacji programu dokonać dopiero po zrealizowaniu wszystkich zaplanowanych zadań. Ja uważam, że oceny efektywności programu należy dokonywać na bieżąco, np. po każdym wdrożonym działaniu. Kiedy powinna być dokonana ocena skuteczności programu?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql