Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Rozpoczęły się konsultacje podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej

Monika Fidler

Monika Fidler

Redaktor Portalu Oświatowego
Data publikacji: 29 lutego 2016 r.
Poleć znajomemu
Rozpoczęły się konsultacje podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej

Jeszcze przed skierowaniem rozporządzenia do konsultacji społecznych i uzgodnień międzyresortowych Ministerstwo Edukacji Narodowej zaprezentowało projekt zmian podstawy programowej w zakresie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Przewiduje on powrót nauki czytania, pisania i liczenia do zerówek. Uwagi do projektu można zgłaszać do 11 marca br.

Czytanie i pisanie wraca do podstawy programowej wychowania przedszkolnego…

W związku ze zmianami dotyczącymi obowiązku szkolnego dla 7-latków, od 1 września 2016 r. zaczną one naukę w I klasie szkoły podstawowej. Natomiast dzieci 6-letnie będą realizowały obowiązek przygotowania przedszkolnego, mogą także rozpocząć naukę w I klasie - na wniosek rodziców. Dlatego też zmian wymaga podstawa programowa wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.

Podstawa programowa wychowania przedszkolnego zostanie uzupełniona o zapisy dotyczące wiadomości i umiejętności potrzebnych do kontynuowania przez dzieci edukacji w szkole, czyli powróci m.in. nauka czytania, pisania i liczenia.

… które na etapie edukacji wczesnoszkolnej ma być rozwijane

Zmieniona podstawa programowa edukacji wczesnoszkolnej będzie, tak jak dotychczas, spójna z wymaganiami podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej dla II etapu edukacyjnego (klasy IV-VI szkoły podstawowej). Podstawowa nauka pisania, czytania i liczenia będzie rozwijana i kształtowana na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Duży nacisk zostanie położony także na edukację matematyczną.

Ważne zmiany projektowanego rozporządzenia zawiera:

  • załącznik nr 1 - w tym zmiany dotyczące kształtowania umiejętności czytania i liczenia (punkty - 13,14)
  • załącznik nr 2 - kwestie edukacji wczesnoszkolnej, w tym zalecane warunki realizacji.
Ważna rola nauczyciela

Podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego zobowiązuje nauczyciela do indywidualizacji. Powinien on w naturalny sposób wykorzystywać potencjał dzieci. Rolą nauczyciela jest również taka organizacja procesu edukacji, aby były zaspokojone potrzeby emocjonalne wszystkich dzieci bez względu na wiek.

Projekt rozporządzenia będzie skierowany do konsultacji społecznych i uzgodnień międzyresortowych w marcu.

Źródło:

Opracowanie: Monika Fidler

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel