Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

SIO - najczęstsze błędy użytkowników

Anna Trochimiuk

Anna Trochimiuk

Prawnik, redaktor i autor publikacji dotyczących spraw kadrowych w placówkach oświatowych
Data publikacji: 8 sierpnia 2013 r.
Poleć znajomemu

Szkoły próbują przesłać dane o uczniach i nauczycielach do SIO, lecz system nie może ich pozytywnie zweryfikować. Resort edukacji musi zmienić przepisy, bo dane w nowym SIO są niepełne. Sprawdź, jakie błędy najczęściej popełniają użytkownicy SIO i uchroń się przed nimi.

Nawet dodatkowa spacja uniemożliwia weryfikację danych

Resort edukacji zdecydował się przesunąć o 3 lata termin przejścia na nowe SIO . Przyczyną była zbyt duża liczba danych negatywnie zweryfikowanych w zbiorze PESEL, głównie z powodu błędów osób wprowadzających dane. (Więcej na ten temat w artykule „Nowe SIO dopiero za 3 lata”).

Według danych zamieszczonych na stronie SIO, najczęstsze przyczyny negatywnej weryfikacji danych w zbiorze PESEL, to:

  • Wpisane dwa imiona rozdzielone spacją w polu „Imię",
  • Użycie spacji w dwuczłonowym nazwisku rozdzielonym myślnikiem, np. „Kowalski - Nowak", „Kowalski -Nowak", „Kowalki- Nowak" zamiast „Kowalski-Nowak",
  • Zamienione imię z nazwiskiem,
  • Wprowadzone inne dane niż figurujące w zbiorze PESEL, np.:
  • wielokrotne weryfikowanie tych samych osób w różnej kombinacji liter,
  • wprowadzanie zupełnie innych danych (Kowalski zamiast Nowak),
  • wpisywanie „ż" zamiast „ź" (Jóżwiak zamiast Jóźwiak),
  • brak litery (Kowalki zamiast Kowalski)
  • Brak podanego numeru PESEL w zbiorze PESEL
  • Nieprawidłowy zapis danych przekazany przez organ gminy do zbioru PESEL
Największa liczba niepoprawnych komunikatów związana jestz weryfikacją danych tych samych osób, np. osoba o nazwisku RÓŻDŻKIEWICZ była weryfikowana w następujący sposób: jako RÓŹDŹKIEWICZ, RÓŹDŻKIEWICZ, ROZDZKIEWICZ.
Należy zwrócić szczególną uwagę na zweryfikowanie wprowadzanych danych z dokumentami źródłowymi, np. aktualnymi dokumentami tożsamości (zwłaszcza w przypadku cudzoziemców) czy aktami stanu cywilnego.
W celu efektywnego wyjaśnienia błędnych weryfikacji pracownicy placówek oświatowych zobowiązani są w pierwszej kolejności skierować zapytanie bezpośrednio do organu gminy zameldowania na pobyt stały osoby, a w przypadku braku takiego miejsca do organu gminy zameldowania na pobyt czasowy. To właśnie organ gminy jest źródłem informacji gromadzonych w zbiorze PESEL, zatem tam w pierwszej kolejności powinny być kierowane zapytania.

Źródło:

Opracowanie: Anna Trochimiuk

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel