Treść świadectwa pracy, gdy brak jest danych do jego wypełnienia

Data publikacji: 20 lipca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Pracownik zgłosił się po 20 latach o wydanie świadectwa pracy. W dokumentacji osobowej i zbiorach archiwum brak jest wszystkich informacji, jakie powinny być zawarte w świadectwie pracy (m.in. odnośnie urlopów, zwolnień lekarskich). Nie ma też żadnej informacji czy świadectwo pracy zostało w ogóle wydane. Jak wypełnić świadectwo pracy w tej sytuacji?

Przepisy rozporządzeń nie precyzują tego zagadnienia. Sprawdź, jak wypełnić świadectwo pracy w szkole, gdy brak jest danych niezbędnych do jego wypełnienia i co grozi pracodawcy za niewydanie świadectwa pracy lub wydanie niewłaściwego świadectwa pracy pracownikowi!

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql