Treść świadectwa pracy, gdy brak jest danych do jego wypełnienia

Tomasz Biegański

Specjalista z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego
Data publikacji: 20 lipca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Pracownik zgłosił się po 20 latach o wydanie świadectwa pracy. W dokumentacji osobowej i zbiorach archiwum brak jest wszystkich informacji, jakie powinny być zawarte w świadectwie pracy (m.in. odnośnie urlopów, zwolnień lekarskich). Nie ma też żadnej informacji czy świadectwo pracy zostało w ogóle wydane. Jak wypełnić świadectwo pracy w tej sytuacji?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Powiązane porady i dokumenty

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel