Savoir–vivre w postępowaniu sądowym – czyli jak zachować się na rozprawie i poza nią

Michał Kowalski
Data publikacji: 7 września 2016 r.
Poleć znajomemu
Savoir–vivre w postępowaniu sądowym – czyli jak zachować się na rozprawie i poza nią

Obowiązkiem organu prowadzącego szkołę jest zapewnienie jej obsługi finansowej, administracyjnej oraz prawnej. Dyrektor działający w imieniu szkoły, którą pracownik pozwał przed sąd pracy, może teoretycznie liczyć na pomoc wykwalifikowanego radcy prawnego lub adwokata współpracującego z organem prowadzącym. Co jednak w sytuacji, jeżeli taka pomoc z różnych względów nie będzie możliwa? Mając na uwadze znaczne sformalizowanie postępowania sądowego przedstawiamy wskazówki, które pomogą odpowiednio zachowywać się w trakcie tego postępowania, a w szczególności podczas rozprawy.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql