Procedura zakwalifikowania dziecka na zajęcia kompensacyjno-korekcyjne w przedszkolu

Bożena Winczewska
Data publikacji: 12 października 2010 r.
Poleć znajomemu

Organizowanie i udzielanie dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, w tym w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, powinna odbywać się na zasadach określonych w rozporządzeniu w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (§ 1 rozporządzeniu MENiS z 7 stycznia 2003 r.).

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql