Pytanie: Czy prawidłowe i możliwe jest przydzielenie pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku pomoc administracyjna obowiązków takich jak: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, dokonywanie dobrowolnych i obowiązkowych potraceń z wynagrodzeń, dokonywanie rozliczeń z ZUS, sporządzanie zaświadczeń dla celów emerytalno-rentowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, monitorowanie prawidłowości sporządzanie dokumentacji płacowej itp.? Jeżeli tak, to kto powinien być wskazany jako bezpośredni przełożony takiego pracownika w szkole, w której nie został opracowany regulamin (schemat) organizacyjny?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie