Zakres czynności pomocy administracyjnej w szkole

Łukasz Zygmunt
Data publikacji: 20 grudnia 2022 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Czy prawidłowe i możliwe jest przydzielenie pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku pomoc administracyjna obowiązków takich jak: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, dokonywanie dobrowolnych i obowiązkowych potraceń z wynagrodzeń, dokonywanie rozliczeń z ZUS, sporządzanie zaświadczeń dla celów emerytalno-rentowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, monitorowanie prawidłowości sporządzanie dokumentacji płacowej itp.? Jeżeli tak, to kto powinien być wskazany jako bezpośredni przełożony takiego pracownika w szkole, w której nie został opracowany regulamin (schemat) organizacyjny?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql