Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Wpierw umowa, a dopiero potem praca – zmiany w Kodeksie pracy

Michał Kowalski

Michał Kowalski

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego
Data publikacji: 2 września 2016 r.
Poleć znajomemu
Wpierw umowa, a dopiero potem praca – zmiany w Kodeksie pracy

Z dniem 1 września 2016 r. zmianie uległy nie tylko przepisy Karty Nauczyciela, ale także Kodeksu pracy. Pracodawcy, w tym dyrektorzy szkół, zostali zobowiązani do zawierania umów o pracę lub wręczania pracownikom pisemnych potwierdzeń warunków zatrudnienia przed dopuszczeniem ich do pracy

Ministerstwo: nowe przepisy mają zwalczać nadużycia pracodawców

Do 31 sierpnia pracodawca miał obowiązek przedstawienia pracownikowi umowy o pracę lub pisemnego potwierdzenia ustaleń co do stron, rodzaju i warunków umowy, ale najpóźniej z końcem pierwszego dnia pracy. Ustawodawca doszedł do wniosku, że taka regulacja pozwalała na liczne nadużycia wynikające z „przeciągania” pierwszego dnia zatrudnienia. W ocenie Ministerstwa pracodawcy mogli dzięki temu zatrudniać pracowników nielegalnie, zaś w razie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy, tłumaczyć, że jest to pierwszy dzień pracownika i nie otrzymał on jeszcze umowy ani potwierdzenia.

Nie wolno dopuścić pracownika do pracy bez umowy lub pisemnego potwierdzenia

Zmiana wprowadzona 1 września 2016 r. przesuwa termin pisemnego potwierdzenia zatrudnienia. Pracodawca ma obecnie obowiązek zawarcia z pracownikiem umowy o pracę lub potwierdzenia warunków zatrudnienia na piśmie jeszcze przed dopuszczeniem pracownika do pracy. Innymi słowy pracownik nie może świadczyć pracy na rzecz pracodawcy, nim nie otrzyma umowy bądź potwierdzenia. Za niewykonanie tego obowiązku grozi grzywna w wysokości nawet do 30 000 zł.

Zmiany precyzujące

Według nowych przepisów pracodawca, przed dopuszczeniem pracownika do pracy, musi zapoznać go z regulaminem pracy. Natomiast w przypadku pracownika młodocianego dotyczy to również wykazu lekkich prac. W tym zakresie nowe przepisy mają charakter precyzujący i ujednolicający terminologię. Poprzednio ustawodawca używał sformułowania „przed rozpoczęciem pracy”, co mogło wywoływać pewne wątpliwości interpretacyjne.

Michał Kowalski

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel