Wzór wniosku o ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku pracownika, do którego doszło na terenie innej szkoły

Data publikacji: 19 stycznia 2023 r.
Poleć znajomemu

Ten wniosek przyda się m.in., gdy nauczyciel uzupełniający etat będzie poszkodowany w wypadku przy pracy na terenie szkoły, w której nie jest zatrudniony, a jedynie realizuje zajęcia w ramach uzupełnienia etatu. W takim przypadku  na wniosek dyrektora szkoły zatrudniającego nauczyciela,  dyrektor szkoły, na której terenie miał miejsce wypadek, może ustalić okoliczności i przyczyny wypadku, a następnie dokumentację powypadkową przekazać szkole macierzystej.

Żeby pobrać plik, należy posiadać dostęp do Portalu Oświatowego

Zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql