Błąd w rozliczeniu dotacji – czy trzeba zwrócić niewykorzystaną kwotę

Joanna Jędrzejewska
Data publikacji: 14 stycznia 2021 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: W placówce niepublicznej został popełniony błąd dotyczący rozliczenia dotacji. Księgowa pomyliła się w wyliczeniu kwoty wynagrodzeń, co automatycznie spowodowało, że dotacja którą otrzymała placówka, nie została wykorzystana w 100%. Co zatem należy zrobić z kwotą, która została na koncie placówki? W SIO zostały wprowadzone faktyczne dane finansowe. A zgodnie z terminami już teraz nie możemy dokonać zakupów na pozostałą kwotę, gdyż z informacji potwierdzonej w urzędu miasta, mieliśmy czas na wydatkowanie do 31.12.2020.

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql