Kontrola wykorzystania dotacji przez przedszkole niepubliczne - zadania dyrektora

Małgorzata Krajewska

Małgorzata Krajewska

Naczelnik Wydziału Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
Data publikacji: 4 listopada 2013 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Jak należy przygotować się do kontroli wykorzystania dotacji przez placówkę niepubliczną? Jakie są prawa i obowiązki dyrektora przedszkola w czasie kontroli? Czy osobą odpowiedzialną z ramienia przedszkola w czasie kontroli jest organ prowadzący przedszkole, właściciel czy dyrektor? Jaką dokumentację należy udostępnić kontrolującym?

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel