Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej

Małgorzata Krajewska
Data publikacji: 8 czerwca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy dyrektor szkoły, zgodnie z Komunikatem Nr 23 Ministra Finansów z 16 grudnia 2009 r., ma obowiązek corocznie dokonywać oświadczenia o stanie kontroli zarządczej za poprzedni rok?  Jeśli tak, to jaka jest procedura i czy ten komunikat jest podstawą prawną oraz czy  oświadczenie należy publikować w Biuletynie Informacji Publicznej ?

Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej składa minister kierujący działem oraz kierownik jednostki w dziale, o ile minister kierujący działem zobowiąże go do złożenia takiego oświadczenia. Zatem obowiązek składania oświadczenia o stanie kontroli zarządczej dotyczy jedynie administracji rządowej (nie dotyczy jednostek podsektora samorządowego).

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql