Zasady umarzania należności mogą być określone np. w uchwale rady gminy (powiatu) w sprawie określania szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny.
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej składa minister kierujący działem oraz kierownik jednostki w dziale, o ile minister kierujący działem zobowiąże go do złożenia takiego oświadczenia. Zatem obowiązek składania oświadczenia o stanie kontroli zarządczej dotyczy jedynie administracji rządowej (nie dotyczy jednostek podsektora samorządowego).
Konto 720 - „Przychody z tytułu dochodów budżetowych” zostało wprowadzone rozporządzeniem MF z 5 lipca 2010 r. Zapoznaj się z poradą na temat księgowania dochodów szkoły na odpowiednim koncie!
Copyright © 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone | Właściciel Portalu: Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.