Rozliczanie kosztów imprezy integracyjnej finansowanej z Funduszu Socjalnego
Alicja Stawowczyk
Główny księgowy jednostki budżetowej
Data publikacji: 15 października 2013 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Dyrektor szkoły zorganizował wyjazdową imprezę integracyjną dla nauczycieli i pracowników administracyjnych oraz emerytów szkoły w ramach Funduszu Socjalnego. Jak należy opisać rachunek za tę imprezę, aby pracownicy nie musieli płacić podatku i aby uznać tą imprezę za integracyjną? Czy dyrektor musi dołączyć listę osób biorących udział w tej imprezie?
Pozostało jeszcze 75 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.