Rozliczanie kosztów imprezy integracyjnej finansowanej z Funduszu Socjalnego

Data publikacji: 15 października 2013 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Dyrektor szkoły zorganizował wyjazdową imprezę integracyjną dla nauczycieli i pracowników administracyjnych oraz emerytów szkoły w ramach Funduszu Socjalnego. Jak należy opisać rachunek za tę imprezę, aby pracownicy nie musieli płacić podatku i aby uznać tą imprezę za integracyjną? Czy dyrektor musi dołączyć listę osób biorących udział w tej imprezie?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql