Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Na co warto zwrócić uwagę w nadzorze pedagogicznym?

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 23 grudnia 2010 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Obowiązujące rozporządzenie o nadzorze pedagogiczny (rozporządzenie MEN z z 7 października 2009 r.) daje Ci o wiele większą swobodę działania, niż było to poprzednio. To czas na autonomię szkół i własny przemyślany nadzór - w oparciu o potrzeby szkoły, potencjał rady pedagogicznej, warunki działania, mocne i słabe strony konkretnej placówki. Warto wykorzystać tą możliwość, stosując się jednak do kilku istotnych warunków.

Ponieważ dyrektorzy szkół mają wciąż wiele wątpliwości dotyczących prowadzenia nowego nadzoru, ekspert z kuratorium zebrał wskazówki, które pomogą uporządkować nowe przepisy:

  1. Termin “kontrola” odnosi się wyłącznie do przestrzegania prawa oświatowego. Nie nazywaj kontrolą działań, które chcesz podjąć, by dowiedzieć się, czy nauczyciele wykorzystują na lekcjach pomoce dydaktyczne. To sprawdź np. przy pomocy obserwacji.
  2. Nie ma potrzeby tworzenia dokumentacji z nadzoru “pod wizytatora”. Informacje na temat tego, jak szkoła wywiązuje się z zadań, wizytatorzy mogą czerpać z różnych źródeł. Nie rozmnażaj dokumentów tylko po to, by mieć kilka dowodów na ten sam temat. Jedynym dokumentem obowiązującym w nowym nadzorze jest Twój plan nadzoru.
  3. Warto przemyśleć, jakie mogą być możliwe dowody potwierdzające spełnienie danego wymagania. Wybierz ten sposób rejestrowania, który najlepiej służy szkole. Ewaluacja wewnętrzna powinna być tak udokumentowana, aby można było wielokrotnie korzystać z uzyskanych materiałów, wniosków.
  4. Ewaluacja wewnętrzna nie może stać się “sztuką dla sztuki”. Lepiej autentycznie rozpoznaj pracę szkoły w jednym aspekcie, a potem dobrze wykorzystaj wyniki i wnioski, niż odwrotnie. Wdrożenie wniosków z nadzoru do dalszej pracy jest niezbędne dla dalszego rozwoju szkoły.
  5. Celem ewaluacji nie jest wykazanie co jest dobrze, a co źle. Ewaluacja jest po to, by określić potrzeby rozwojowe Twojej szkoły. Wymaga zespołowej refleksji nauczycieli, czy edukacja, którą prowadzi szkoła, tworzy uczniom szanse na życiowe sukcesy.
  6. Znajomość metodologii badań daje szansę na rzetelne wyniki ewaluacji i zdecydowanie poprawia komfort pracy ewaluatorów. Twoi ewaluatorzy powinni świadomie i z łatwością posługiwali się ewaluacją. Zapewnij im dobre szkolenia w tym zakresie.
Wanda Pakulniewicz

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel