Dokument archiwalny
Pytanie: Sprawa dotyczy dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym chodzącego do klasy integracyjnej w gimnazjum. Czy zgodnie z przepisami można uczniowi stawiać oceny cząstkowe wyrażone cyframi w dzienniku, by nie czuło się wyobcowane w klasie, docenione i miało poczucie integracji? Szczególnie gdy uczeń uczestniczy w większości zajęć z klasą i bywa odpytywane oraz pisze wszystkie sprawdziany z materiału omawianego na lekcji w treści i formie dostosowanej do swoich możliwości?
Pozostało jeszcze 88 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi
Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się: