Ocena opisowa ucznia upośledzonego umysłowo

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Data publikacji: 1 września 2015 r.
Poleć znajomemu
Ocena opisowa ucznia upośledzonego umysłowo

Wystawienie oceny opisowej ucznia upośledzonego umysłowo jest trudne i dla wielu nauczycieli kłopotliwe. Czy należy uwzględnić tylko aspekty pozytywne? Jak opisać brak postępów i trudności? Czy należy umieścić wskazówki co do dalszego postępowania? Zobacz przykład oceny opisowej z zajęć wychowania fizycznego, sprawdź, na co należy zwrócić uwagę oceniając ucznia upośledzonego umysłowo.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel