Test dla trzecioklasistów - ustalanie zadań, zasady udziału, cel badania

Bożena Winczewska
Data publikacji: 10 sierpnia 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy zadania występujące w testach dla trzecioklasistów formułowane są w oparciu o podstawę programową klas I-III? Podczas konferencji podsumowującej rok szkolny omawiając wyniki badania OBUT nauczycielka stwierdziła, iż niektóre zadania występujące w testach daleko wybiegają poza podstawę programową. Podała przykład zadania 8 z matematyki gdzie należy wykonać dzielenie i mnożenie ułamków dziesiętnych, natomiast podstawa programowa klas I-III nie przewiduje takich działań . 

Zadania występujące w testach dla trzecioklasistów formułowane są w oparciu o podstawę programową klas I-III.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql