Test dla trzecioklasistów - ustalanie zadań, zasady udziału, cel badania

Bożena Winczewska

Bożena Winczewska

W latach 1995-2007 dyrektor Wydziału Wychowania i Kształcenia Specjalnego KO
Data publikacji: 10 sierpnia 2012 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Czy zadania występujące w testach dla trzecioklasistów formułowane są w oparciu o podstawę programową klas I-III? Podczas konferencji podsumowującej rok szkolny omawiając wyniki badania OBUT nauczycielka stwierdziła, iż niektóre zadania występujące w testach daleko wybiegają poza podstawę programową. Podała przykład zadania 8 z matematyki gdzie należy wykonać dzielenie i mnożenie ułamków dziesiętnych, natomiast podstawa programowa klas I-III nie przewiduje takich działań . 

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel