Ustalenie warunków korzystania ze stołówki szkolnej – zadania dyrektora i organu prowadzącego

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 5 maja 2016 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Organ prowadzący szkołę upoważnił jej dyrektora do zwalniania uczniów z opłat za posiłki w stołówce szkolnej. Jednocześnie zobowiązał go do ustalenia szczegółowych warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym zasad i wysokości wnoszonych opłat przez rodziców za posiłki. Jaką podstawę prawną powinno się podać w szczegółowych warunkach korzystania ze stołówki? Czy w przypadku zwalniania ucznia z opłat powinien być opracowany wniosek?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel