Ustalenie warunków korzystania ze stołówki szkolnej – zadania dyrektora i organu prowadzącego

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 5 maja 2016 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Organ prowadzący szkołę upoważnił jej dyrektora do zwalniania uczniów z opłat za posiłki w stołówce szkolnej. Jednocześnie zobowiązał go do ustalenia szczegółowych warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym zasad i wysokości wnoszonych opłat przez rodziców za posiłki. Jaką podstawę prawną powinno się podać w szczegółowych warunkach korzystania ze stołówki? Czy w przypadku zwalniania ucznia z opłat powinien być opracowany wniosek?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql