Ustalenie warunków korzystania ze stołówki szkolnej – zadania dyrektora i organu prowadzącego

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Data publikacji: 5 maja 2016 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Organ prowadzący szkołę upoważnił jej dyrektora do zwalniania uczniów z opłat za posiłki w stołówce szkolnej. Jednocześnie zobowiązał go do ustalenia szczegółowych warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym zasad i wysokości wnoszonych opłat przez rodziców za posiłki. Jaką podstawę prawną powinno się podać w szczegółowych warunkach korzystania ze stołówki? Czy w przypadku zwalniania ucznia z opłat powinien być opracowany wniosek?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel