Ustalenie warunków korzystania ze stołówki szkolnej – zadania dyrektora i organu prowadzącego

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 5 maja 2016 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Organ prowadzący szkołę upoważnił jej dyrektora do zwalniania uczniów z opłat za posiłki w stołówce szkolnej. Jednocześnie zobowiązał go do ustalenia szczegółowych warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym zasad i wysokości wnoszonych opłat przez rodziców za posiłki. Jaką podstawę prawną powinno się podać w szczegółowych warunkach korzystania ze stołówki? Czy w przypadku zwalniania ucznia z opłat powinien być opracowany wniosek?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel