Gimnastyka korekcyjna jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 23 września 2013 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy gimnastyka korekcyjna jest formą pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole? Czy nauczyciel ze specjalnością terapia ruchowa z gimnastyką korekcyjną posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql