Zasady organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 12 października 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Do mojej szkoły dołączył w połowie roku szkolnego uczeń z innej placówki. Ma ogromne zaległości z matematyki, nie radzi sobie na zajęciach, z trudem uzyskuje pozytywne oceny. Nauczycielka matematyki prowadzi zajęcia wyrównawcze. Niestety uczeń nie uczęszcza na nie, a rodzice uważają, że są to zajęcia dodatkowe, więc nie będą zmuszali go do udziału w nich.Czy mogę postawić warunek, że uczeń musi na nie uczęszczać, by zaliczyć dany przedmiot?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
pedagog szkolny

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql