Zasady organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla kadry zarządzającej placówek oświatowych
Data publikacji: 12 października 2008 r.
Poleć znajomemu
Pytanie:  Do mojej szkoły dołączył w połowie roku szkolnego uczeń z innej placówki. Ma ogromne zaległości z matematyki, nie radzi sobie na zajęciach, z trudem uzyskuje pozytywne oceny. Nauczycielka matematyki prowadzi zajęcia wyrównawcze. Niestety uczeń nie uczęszcza na nie, a rodzice uważają, że są to zajęcia dodatkowe, więc nie będą zmuszali go do udziału w nich.Czy mogę postawić warunek, że uczeń musi na nie uczęszczać, by zaliczyć dany przedmiot?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Słowa kluczowe:
pedagog szkolny

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel