Zasady organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Data publikacji: 12 października 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Do mojej szkoły dołączył w połowie roku szkolnego uczeń z innej placówki. Ma ogromne zaległości z matematyki, nie radzi sobie na zajęciach, z trudem uzyskuje pozytywne oceny. Nauczycielka matematyki prowadzi zajęcia wyrównawcze. Niestety uczeń nie uczęszcza na nie, a rodzice uważają, że są to zajęcia dodatkowe, więc nie będą zmuszali go do udziału w nich.Czy mogę postawić warunek, że uczeń musi na nie uczęszczać, by zaliczyć dany przedmiot?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Słowa kluczowe:
pedagog szkolny

Powiązane porady i dokumenty

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel