Zasady organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla kadry zarządzającej placówek oświatowych
Data publikacji: 12 października 2008 r.
Poleć znajomemu
Pytanie:  Do mojej szkoły dołączył w połowie roku szkolnego uczeń z innej placówki. Ma ogromne zaległości z matematyki, nie radzi sobie na zajęciach, z trudem uzyskuje pozytywne oceny. Nauczycielka matematyki prowadzi zajęcia wyrównawcze. Niestety uczeń nie uczęszcza na nie, a rodzice uważają, że są to zajęcia dodatkowe, więc nie będą zmuszali go do udziału w nich.Czy mogę postawić warunek, że uczeń musi na nie uczęszczać, by zaliczyć dany przedmiot?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Słowa kluczowe:
pedagog szkolny

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel