10 działań ratujących podstawę programową, której realizacja jest zagrożona

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 3 stycznia 2014 r.
Poleć znajomemu

Zdarza się, że mimo monitorowania realizacji podstawy programowej, istnieje ryzyko, że nie zostaje ona zrealizowania przez nauczyciela danego przedmiotu. Sprawdź, co może i powinien zrobić dyrektor szkoły, który widzi, że realizacja podstawy programowej jest zagrożona.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql