Diagnozowanie i wsparcie ucznia zdolnego

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Data publikacji: 8 sierpnia 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Zgodnie z reformą programową i założeniami organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej szkoła powinna zaspokajać potrzeby wszystkich uczniów. Szczególne ważna w tym kontekście jest indywidualizacja w podejściu do kształcenia dzieci i młodzieży, zwłaszcza w zakresie rozpoznania i zaspokojenia specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, do których należą również szczególne uzdolnienia, predyspozycje i zainteresowania.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel