Jak realizować podstawę programową z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 27 marca 2023 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Realizacja podstawy programowej przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Czy są jakieś wskaźniki bądź wytyczne? Czy wystarczą cele, które nauczyciel zawiera w IPET?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql