Nauka ucznia z orzeczeniem o upośledzeniu w stopniu lekkim

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla kadry zarządzającej placówek oświatowych
Data publikacji: 16 lipca 2013 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Jaką podstawą prawną należy się kierować i w jaki sposób postąpić z uczniem, który posiada orzeczenie o upośledzeniu w stopniu lekkim? Poradnia zaleciła również, aby uczeń kontynuował naukę w szkole przysposabiającej do pracy, czyli w tej, którą ukończył mając wówczas orzeczenie o upośledzeniu w stopniu umiarkowanym. Na podstawie zapisów statutowych zespołu szkół możemy go zakwalifikować do kształcenia w szkole specjalnej:
  1. przysposabiającej, jeśli ma orzeczenie o upośledzeniu w stopniu umiarkowanym lub
  2. zawodowej, jeśli ma orzeczenie o upośledzeniu w stopniu lekkim.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel