Przyjęcie ucznia do oddziału integracyjnego i nauczanie indywidualne jako jednoczesne formy kształcenia

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 29 lipca 2015 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczeń ze stwierdzonym autyzmem oraz upośledzeniem stopnia lekkiego został skierowany do kształcenia specjalnego. Rodzic równocześnie ubiegał się też o nauczanie indywidualne, przedstawiając zaświadczenie lekarskie - orzeczenie o potrzebie nauczania indywidualnego zostało również wydane. Rodzic ubiega się o przyjęcie do oddziału integracyjnego. Czy w przypadku przyznania nauczania indywidualnego, przyjęcie do oddziału integracyjnego jest uzasadnione?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql