Przyjęcie ucznia do oddziału integracyjnego i nauczanie indywidualne jako jednoczesne formy kształcenia

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Data publikacji: 29 lipca 2015 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczeń ze stwierdzonym autyzmem oraz upośledzeniem stopnia lekkiego został skierowany do kształcenia specjalnego. Rodzic równocześnie ubiegał się też o nauczanie indywidualne, przedstawiając zaświadczenie lekarskie - orzeczenie o potrzebie nauczania indywidualnego zostało również wydane. Rodzic ubiega się o przyjęcie do oddziału integracyjnego. Czy w przypadku przyznania nauczania indywidualnego, przyjęcie do oddziału integracyjnego jest uzasadnione?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel