Nierealizowanie indywidualnego nauczania - konsekwencje dla ucznia i rodziców

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 30 sierpnia 2017 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Uczeń posiada orzeczenie kierujące go na nauczanie indywidualne. Plan nauczania został uzgodniony: z uczniem, rodzicami i nauczycielami. Odpowiednia dokumentacja została przekazana organowi prowadzącemu szkołę, który wyraził zgodę na ten rodzaj nauczania. Uczeń jednak nie pojawia się w szkole na wyznaczonych zajęciach z klasą, ani nie przyjmuje nauczycieli w domu. Jakie są dalsze procedury postępowania w takiej sytuacji?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel