Sporządzanie i przechowywanie notatek służbowych często sprawia problemy. Spowodowane jest to m.in. wątpliwościami, czy należy dołączać je do akt pracownika, czy przechowywać je w inny sposób. Dyrektorzy muszą więc pamiętać, że możliwość dołączania ich do akt zależy od tego, czego dotyczą. Poznaj najważniejsze zasady dotyczące sporządzania i przechowywania notatek służbowych.
Notatki służbowe są tworzone zazwyczaj w celu udokumentowania zaniedbań i nieprawidłowości przy wykonywaniu pracy. Możliwość ich tworzenia nie wynika wprost z przepisów, jednakże Sąd Najwyższy dopuszcza ich sporządzanie i gromadzenie. Tworząc notatki służbowe dotyczące pracowników szkoły, trzeba pamiętać o 3. zasadach.
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.