3 zasady gromadzenia notatek służbowych o pracownikach

Dariusz Dwojewski

Dariusz Dwojewski

Data publikacji: 23 stycznia 2014 r.
Poleć znajomemu

Notatki służbowe są tworzone zazwyczaj w celu udokumentowania zaniedbań i nieprawidłowości przy wykonywaniu pracy. Możliwość ich tworzenia nie wynika wprost z przepisów, jednakże Sąd Najwyższy dopuszcza ich sporządzanie i gromadzenie. Tworząc notatki służbowe dotyczące pracowników szkoły, trzeba pamiętać o 3. zasadach.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel