Błąd w świadectwie pracy wykryty po kilku latach

Dokument archiwalny
Pytanie: 10 lat temu wydano pracownikowi szkoły świadectwo pracy. W świadectwie tym prawidłowo wskazano okresy wykonywania prac w szczególnych warunkach lub w szczególnym charakterze, jednakże błędnie podano podstawę prawną. Pracownik zwrócił się teraz o zmianę świadectwa pracy. Jak powinien postąpić pracodawca?

Pracodawca powinien skorygować błędy w świadectwie pracy, nawet jeśli pracownik zwróci się z wnioskiem o sprostowanie świadectwa pracy po upływie terminu 7 dni od wystawienia tego dokumentu. Dowiedz się, czy jak postąpić w takiej sytuacji - czy wydać nowe świadectwo pracy z bieżącą datą czy poprawić poprzednie świadectwo pracy w szkole.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql