Nauczyciel wspomagający a specjalność pedagogiczna

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 23 lutego 2016 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: W gimnazjum ogólnodostępnym z oddziałami integracyjnymi oraz w integracyjnej szkole podstawowej, w klasach integracyjnych uczą się uczniowie z autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi. Nauczycielami wspomagającymi w klasach integracyjnych są oligofrenopedagodzy, a w klasach z autystykami nauczyciele, którzy ukończyli studia podyplomowe na kierunku "Wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów z autyzmem z elementami integracji sensorycznej". Czy to wystarczy? Czy konieczne jest zatrudnienie w tych szkołach pedagoga specjalnego?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql