Certyfikaty ze szkoleń i webinariów – czy przechowywać w aktach osobowych pracownika?

Certyfikaty ze szkoleń i webinariów – czy przechowywać w aktach osobowych pracownika?

Nauczyciele często z własnej inicjatywy biorą udział w webinariach i szkoleniach. Następnie przynoszą do szkoły zaświadczenia o udziale. Czy w teczce akt osobowych należy umieszczać zaświadczenia o ukończeniu takich szkoleń? Czy przepisy wskazują, które wskazują, co powinno zawierać takie zaświadczenie, aby uznać daną formę szkolenia jako doskonalenie zawodowe i umieścić je w teczce akt osobowych?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy w aktach osobowych przechowywać potwierdzenia udziału nauczyciela w kursach i szkoleniach?
  • Kto według przepisów prawa pracy decyduje o zasadach prowadzenia akt osobowych nauczyciela?
  • Czy w aktach osobowych trzeba przechowywać certyfikaty potwierdzające udział w webinariach lub kursach online?
  • Jak porządkować dokumenty potwierdzające udział nauczyciela w różnych formach doskonalenia zawodowego?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql