Poprawianie akt osobowych

Dokument archiwalny
Pytanie: Czy jeżeli akta osobowe są źle ułożone do 2002 r.,  a nowy  pracownik sekretariatu został zatrudniony w 2002 r. i od tego czasu wszystko układane jest zgodnie   z przepisami, należy poprawić akta osobowe po poprzedniej sekretarce, czy należy to zostawić jak jest do 2002 r.?

Akta osobowe powinny być zawsze prowadzone w porządku określonym przepisami prawa. Zobacz, jakie są szczegółowe regulacje dotyczące prowadzenia i poprawiania akt osobowych.

Pozostało jeszcze 76% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql