Uporządkowanie akt osobowych pracowników szkoły

Agata Piszko

Agata Piszko

Prawnik, wieloletni kierownik wydziału oświaty w jst
Data publikacji: 8 października 2010 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Co należy zrobić, gdy akta osobowe pracowników były źle układane? Dokumenty z części B znajdują się w części A itp. Czy należy przełożyć całość akt do odpowiednich części, czy  dopiero od tej chwili układać je prawidłowo? Jeśli trzeba przełożyć akta od początku, to co zrobić z numeracją znajdującą się na dokumentach?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel