Zasady organizacji pomocy dla dziecka ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu niepublicznym

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 22 września 2016 r.
Poleć znajomemu
Zasady organizacji pomocy dla dziecka ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu niepublicznym
Dokument archiwalny

Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu niepublicznym powinna wyglądać tak samo jak w innych placówkach publicznych. Jednak taka placówka nie ma obowiązku prowadzenia zajęć w zakresie wczesnego wspomagania, jeżeli nie przewiduje tego statut.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql