Zmiana zakresu obowiązków nie zawsze wymaga zgody pracownika

Aleksandra Węglarz

Aleksandra Węglarz

Aleksandra Węglarz - adwokat, specjalizująca się w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Data publikacji: 29 października 2018 r.
Poleć znajomemu
Zmiana zakresu obowiązków nie zawsze wymaga zgody pracownika

Przepisy nie wprowadzają obowiązku dookreślania zakresu czynności, często  jednak pracownik otrzymuje na piśmie zakres obowiązków. Czasami jest on wskazany wprost w umowie o pracę, częściej jednak stanowi odrębny dokument. Sprawdź, kiedy zmiana zakresu czynności wymaga zmiany treści umowy o pracę.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
11.07 zł brutto
Punkty »
100 punktów
SMS »
23.37 zł brutto

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel