Zmiana zakresu obowiązków nie zawsze wymaga zgody pracownika

Aleksandra Węglarz
Data publikacji: 29 października 2018 r.
Poleć znajomemu
Zmiana zakresu obowiązków nie zawsze wymaga zgody pracownika

Przepisy nie wprowadzają obowiązku dookreślania zakresu czynności, często  jednak pracownik otrzymuje na piśmie zakres obowiązków. Czasami jest on wskazany wprost w umowie o pracę, częściej jednak stanowi odrębny dokument. Sprawdź, kiedy zmiana zakresu czynności wymaga zmiany treści umowy o pracę.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql