Dokument archiwalny
Nowe regulacje dotyczące wymagań wobec placówek wytyczają kierunek ich działania i stanowią obok podstawy programowej drugi ważny dokument programowy. Zmiany wprowadzone nowym rozporządzeniem w stosunku do poprzedniego brzmienia są niewielkie. Jednak pojawiło się w nich kilka modyfikacji, które muszą wziąć pod uwagę dyrektorzy placówek już w roku szkolnym 2015/2016.
Nowe wymagania wobec szkół w osobnym rozporządzeniu
Nowe brzmienie wymagań zawarte jest w załączniku do rozporządzenia ministra edukacji narodowej z 6 sierpnia 2015 w sprawie wymagań wobec szkół i placówek.
Dowiedz się:
· jak zmienił się sposób spełniania wymagań,
· jakie są konsekwencje niespełnienia wymagań na poziomie podstawowym,
· w jaki sposób dokonywana jest ewaluacja zewnętrzna i jakie nowe obszary jej podlegają.
Poznaj szczegółowe zmiany treści wymagań wg nowego rozporządzenia wraz z praktycznymi wskazówkami dla dyrektora szkoły.
Pozostało jeszcze 92 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi
Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się: