Zaawansowanie zadań i skala ocen na egzaminie poprawkowym

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 20 lipca 2011 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Zestawy egzaminacyjne przygotowywane na egzamin poprawkowy składają się z części pisemnej (np. test, tematy do opisu, zadania) i części ustnej (zestawy 3 pytań - uczeń losuje zestaw) i obejmują zakres materiału całego roku szkolnego. Czy nauczyciel przygotowujący zestawy na egzamin poprawkowy powinien tak go konstruować, aby uczeń mógł zdobyć każdą z ocen, czy tylko ustalić trudność zadań na poziomie najniższym?

Pozostało jeszcze 78 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
11.07 zł brutto
Punkty »
100 punktów
SMS »
23.37 zł brutto

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel