Zaawansowanie zadań i skala ocen na egzaminie poprawkowym

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Data publikacji: 20 lipca 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Zestawy egzaminacyjne przygotowywane na egzamin poprawkowy składają się z części pisemnej (np. test, tematy do opisu, zadania) i części ustnej (zestawy 3 pytań - uczeń losuje zestaw) i obejmują zakres materiału całego roku szkolnego. Czy nauczyciel przygotowujący zestawy na egzamin poprawkowy powinien tak go konstruować, aby uczeń mógł zdobyć każdą z ocen, czy tylko ustalić trudność zadań na poziomie najniższym?

Pozostało jeszcze 78 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel