Zaawansowanie zadań i skala ocen na egzaminie poprawkowym

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 20 lipca 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Zestawy egzaminacyjne przygotowywane na egzamin poprawkowy składają się z części pisemnej (np. test, tematy do opisu, zadania) i części ustnej (zestawy 3 pytań - uczeń losuje zestaw) i obejmują zakres materiału całego roku szkolnego. Czy nauczyciel przygotowujący zestawy na egzamin poprawkowy powinien tak go konstruować, aby uczeń mógł zdobyć każdą z ocen, czy tylko ustalić trudność zadań na poziomie najniższym?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql