Motywowanie i ocenianie ucznia uzdolnionego

Jagna Niepokólczycka-Gac

Pedagog, socjoterapeutka
Data publikacji: 25 stycznia 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Przyjęło się uważać, iż uczeń zdolny to taki, który ma same piątki, a jeszcze lepiej szóstki i nie sprawia żadnych kłopotów wychowawczych. Wciąż panuje przekonanie, że uczeń zdolny sobie sam poradzi i nie trzeba poświęcać mu więcej uwagi. Rozporządzenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych wymaga od nauczycieli zmiany podejścia do ucznia ze specjalnymi uzdolnieniami.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel