Zwykła większość głosów - co oznacza w praktyce?

Leszek Zaleśny
Data publikacji: 11 kwietnia 2014 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Jak należy interpretować wyniki głosowania rady pedagogicznej w następującej sytuacji: w głosowaniu uczestniczyło 16 nauczycieli (stwierdzono quorum), „za” głosowały 4 osoby, „przeciw” głosowały 2 osoby, a aż 10 osób wstrzymało się od głosu. Czy uchwała została przyjęta?

Pozostało jeszcze 74% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql