Zasady uzupełnienia różnic programowych

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 5 grudnia 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Do naszej szkoły przyjęliśmy do klasy III gimnazjum uczennicę w trakcie roku szkolnego. Z otrzymanego arkusza ocen wynika, że dziewczynka nie miała plastyki ani w klasie I, ani w klasie II. W naszej szkole plastyka jest realizowana w klasie I gimnazjum. W jaki sposób powinna uzupełnić brakujący przedmiot ?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel