Pytanie: Pod koniec kwietnia przedszkole otrzymało opinię w sprawie objęcia dziecka 7-letniego, kończącego edukację przedszkolną, pomocą psychologiczno-pedagogiczną. Ze względu na utrudnienia percepcji wzrokowej i zaburzenia napięcia mięśniowego, w opinii wskazuje się konieczność prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych ukierunkowanych na rozwój ruchowy z uwzględnieniem potrzeb sensorycznych, jak i zajęć tyflopedagogicznych, a także szereg wskazań dla nauczycieli. Czy obowiązkiem dyrektora jest zatrudnić dla dziecka tyflopedagoga? Z terapii SI też nie ma kto prowadzić zajęć na terenie placówki?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie