Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole, a zadania nauczycieli

Jadwiga Bogucka

Pedagog, specjalistka oligofrenopedagogiki
Data publikacji: 27 stycznia 2011 r.

Różnorodność społeczności uczniowskiej w polskich szkołach jest faktem i stanowi poważne wyzwanie dla nauczycieli. Szacuje się (dane GUS), że 18-20 proc. populacji uczniowskiej to dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a więc uczniowie, którzy z różnych powodów wykazują znacznie większe trudności w uczeniu niż większość ich rówieśników.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Excel w praktyce Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel