Plan zarządzania ryzykiem w ramach kontroli zarządczej - zasady opracowania

Małgorzata Krajewska
Data publikacji: 14 marca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: W jaki sposób należy skonstruować i co powinien zawierać plan zarządzania kryzysem w szkole podstawowej i gimnazjum w ramach  kontroli zarządczej?

Wskazówek na temat tego, co należy opracować w ramach kontroli zarządczej, dostarczają standardy kontroli zarządczej ogłoszone przez Ministra Finansów (Komunikat Ministra Finansów Nr 23 z 16 grudnia 2009 r.).  Standardy te zostały sformułowane w sposób jak najbardziej ogólny i zwięzły, gdyż w zamyśle Ministra Finansów mają być podstawą do tworzenia lub opisywania bardziej szczegółowych rozwiązań i dokumentów, które poszczególne jednostki opracują adekwatnie do własnych potrzeb.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql