Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Powierzenie stanowiska dyrektora szkoły z oddziałami gimnazjalnymi bez konkursu

Michał Kowalski

Michał Kowalski

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego
Data publikacji: 8 marca 2018 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Czy w roku szkolnym 2018/2019 istnieje możliwość powierzenia funkcji dyrektora szkoły podstawowej z klasami gimnazjalnymi bez konkursu?
Odpowiedź: Tak, przedłużenie powierzenie stanowiska dyrektora szkoły podstawowej z klasami dotychczasowego gimnazjum (bez konkursu) jest dopuszczalne, ale jedynie do 31 sierpnia 2019 r. i tylko w przypadkach uzasadnionych względami organizacyjnymi.
Zmiana przepisów – możliwość powierzenia stanowiska bez konkursu tymczasowo zachowana

W nowej ustawie - Prawo oświatowe, jak i - od 26 stycznia 2017 r. - wcześniej obowiązującej ustawie o systemie oświaty nie ma już przepisu umożliwiającego przedłużenie powierzenia stanowiska dyrektora. Czy to oznacza, że ustawodawca definitywnie wykluczył możliwość przedłużenia kadencji dyrektora? Nie, gdyż od tak ukształtowanych reguł przewidziano kilka wyjątków, które będą stosowane w okresie przejściowym, tj. do 31 sierpnia 2019 r.

Otóż w przypadkach uzasadnionych względami organizacyjnymi organ prowadzący może przedłużyć powierzenie stanowiska dyrektorowi szkoły podstawowej na okres nie dłuższy niż do dnia 31 sierpnia 2019 r. Takie przedłużenie może nastąpić w szkole podstawowej z klasami dotychczasowego gimnazjum, funkcjonującej po włączeniu gimnazjum, jak i wykształconej z zespołu szkół (art. 238 ust. 3, art. 250 ust. 3 Przepisów wprowadzających ustawę - Prawo oświatowe).

Przedłużenie kadencji może nastąpić na okres nie dłuższy niż do 31 sierpnia 2019 r.
Przedłużenie powierzenia stanowiska - wyjątkowo

Co istotne, przedłużenie powierzenia stanowiska dyrektora szkoły podstawowej, inaczej niż przed 26 stycznia 2017 r. może nastąpić tylko w przypadkach uzasadnionych względami organizacyjnymi. Wprawdzie ustawodawca używa tu pojęcia nieostrego, co daje pewien luz interpretacyjny, niemniej jednak oczywiste jest, że przedłużanie kadencji dyrektora powinno mieć miejsce wyjątkowo.

Michał Kowalski

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel