Monitorowanie i ewaluacja programu wychowawczo-profilaktycznego

Grażyna Ciechanowska

Grażyna Ciechanowska

Zastępca dyrektora ds. pedagogicznych w niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej
Data publikacji: 1 września 2017 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: W ramach monitorowania programu wychowawczo-profilaktycznego na zebraniach rady pedagogicznej dyskutujemy na tematy wychowawcze. Staram się pozyskać od nauczycieli uwagi co do realizacji programu, niestety nauczyciele często zapominają o różnych sytuacjach związanych zarówno z niewłaściwym zachowaniem uczniów, jak i np. z przejawami efektów podjętych środków wychowawczych. W jaki sposób na bieżąco pozyskiwać informacje od nauczycieli o problemach związanych z realizacją programu?

Pozostało jeszcze 83 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel