W przypadku ustąpienia ze stanowiska pracownika sekretariatu szkoły, konieczne jest przekazanie dokumentów i spraw dyrektorowi szkoły lub nowemu pracownikowi. Pobierz przykładowy wzór protokołu zdawczo-odbiorczego sporządzanego podczas zmiany pracownika sekretariatu.
Gdy dyrektor kończy kadencję i odchodzi ze stanowiska dyrektora przedszkola, pojawia się pytanie, jakie dokumenty powinny być przekazane nowemu dyrektorowi? W jakiej formie powinno być przekazanie stanowiska? Czy wypracowane przez dotychczasowego dyrektora narzędzia również należy przekazać? Sprawdzamy szczegóły!
W sytuacji zmiany na stanowisku kierownika gospodarczego należy zorganizować przekazanie obowiązków przez osobę ustępującą – osobie obejmującej stanowisko. Żaden przepis prawa nie precyzuje w jaki sposób i w jakiej formie ma nastąpić przekazanie – zależy to od decyzji dyrektora szkoły oraz zakresu czynności przypisanych do tego stanowiska w danej szkole. Przedstawiamy przykładowy protokół zdawczo-odbiorczy, który pomoże sprawnie i prawidłowo wywiązać się z zadania.
Zmiana na stanowisku kierownika gospodarczego wymaga spisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Pobierz wzór dokumentu.
Jednym z najważniejszych elementów przekazania przedszkola nowemu dyrektorowi jest przygotowanie odpowiedniej dokumentacji. Należy więc w protokole zawrzeć informacje o wszystkich przyjmowanych dokumentach, a gdyby w dokumentacji wystąpiły jakiekolwiek braki, w protokole powinny zostać zapisane informacje, które dokumenty nie zostały udostępnione i przekazane. Pobierz przykładowy protokół!
Copyright © 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone | Właściciel Portalu: Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.