Awans na stanowisko urzędnicze w szkole a zaświadczenie z KRK

Patryk Kuzior
Data publikacji: 12 czerwca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Kto powinien zwrócić się do sadu z zapytaniem o niekaralność - pracodawca czy pracownik - w przypadku awansu pracownika samorządowe na stanowisko urzędnicze?

Osoba zatrudniana na stanowisku urzędniczym w szkole prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego (także w przypadku awansu ze stanowiska pomocniczego i obsługi) zobowiązana jest wykazać, że spełnia wymóg niekaralności. Potwierdzeniem spełnienia tego wymogu jest zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. Sprawdź, kto - pracodawca czy pracownik - ponosi koszty uzyskania informacji o osobie z KRK?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql